Międzyzdroje - Gdańsk (1)

Czwartek, 24 marca 2016 Kategoria do 50, Kocia czytelnia
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 2.0°C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: 218m Sprzęt: Przełajówka Aktywność: Jazda na rowerze
W czwartek po pracy jadę koleją do Międzyzdrojów. Pociąg jest pełen ludzi, muszę przeprosić aż 4 osoby by odblokowały mi miejsce przeznaczone dla rowerów. Prawie do samego końca podróży ludzi jest dużo, a na dodatek w Krzyżu dosiada matka z małą dziewczynką. Mała drze się jak opętana przez cały czas aż do Szczecina, gdzie ku uldze wszystkich wysiadają. W Międzyzdrojach jestem około 22:00. Przejeżdżam rowerem przez teren Wolińskiego Parku Narodowego i na wysokiej skarpie, na wjeździe do Kołczewa, rozbijam namiot.

Trasa (cała):

Zdjęcia

Zaliczone gminy (cały wyjazd): Dziwnów, Karnice, Trzebiatów, Brojce, Siemyśl, Sianów, Darłowo (obszar wiejski), Darłowo (miasto), Postomino, Damnica, Potęgowo, Główczyce, Smołdzino, Choczewo, Gniewino, Krokowa, Puck (obszar wiejski), Puck (miasto), Reda, Rumia, Kosakowo, Gdynia (22 gminy).

Ciąg dalszy

Nie mogę się z Magią nie zgodzić ;)
starszapani
- 18:56 piątek, 1 kwietnia 2016 | linkuj
To już trzeba było zajechać do Świnoujścia :P
i napić się chociaż ze mną kawy.
22 to przecież dobra pora na kawę.
TeczowaMagia
- 06:15 piątek, 1 kwietnia 2016 | linkuj
Aż mi głupio, że całe święta się leniłem ;)
Świetny pomysł, ciekawa relacja (jak zwykle zresztą)... Szacunek i Wielkie Gratki Kocie :)
sierra
- 07:15 wtorek, 29 marca 2016 | linkuj
Sebek - miałam wolny piątek, więc 3 dni wyjazdowe i drugie święto w domu :)

Xtnt - dzięki :). Lubię jeździć pociągami, na ogół jest to fajna sprawa za wyjątkiem władowywania roweru do środka i wyciągania go z pociągu gdy się już jest na miejscu. Czasem niestety trafia się, że jest tłoczno, głośno, brzydko pachnie itd. Trochę ruletka ;). Ale w poniedziałek rano miałam za to podróż powrotną bardzo komfortową - pociąg był niemal pusty.
Kot
- 06:07 wtorek, 29 marca 2016 | linkuj
Oooo proszę - a dzisiaj Anetce wspominałem że na Święta pewno jakiś mega wyjazd zrobisz :) I widzę że jest mega... :)