Test

Środa, 9 sierpnia 2017 Kategoria do 50
: kcal Podjazdy: 100m Sprzęt: Kolarzówka Aktywność: Jazda na rowerze
Jazdę rozpoczęłam krótko przed zachodem słońca. Zależało mi na jeździe po ciemku przez las, by sprawdzić oświetlenie. Wszystko działa bez zarzutu.
Sprawdzałam też buty i wkładki. Kolano nie mogło się zdecydować: boleć, czy nie boleć. Sama więc nie wiem jak ten test wypadł. Potrzebna by była dłuższa jazda, ale już nie mam na to czasu...

Za tydzień zobaczysz :)
Kot
- 09:00 piątek, 11 sierpnia 2017 | linkuj
Kółko to chyba wiem, jakie masz. A może niekoniecznie "jakie", a "skąd"... A jaka lampka?
Hipek
- 17:19 czwartek, 10 sierpnia 2017 | linkuj
Sprawdź PW :)
Kot
- 08:45 czwartek, 10 sierpnia 2017 | linkuj
Sorry za małe faux pas linkując "cr" (po przeczytaniu Twoich perypetii związanych z reklamacją myślę, że TRZEBA icj potraktować małą literą).
Tego Prox-a nabyłem w drodze zakupu od kolegi, który to ściągnął z Anglii i mam razem trzy aku (o pojemności 8000); do mactronic''a-mam dwa
Raczej nie kupuję w sieci, bo muszę: dotknąć, polizać, powąchać, a to zapewnia kupno w sklepie na miejscu, u ludzi których darzę zaufaniem i to się dla mnie bardziej liczy niż cena.
P.S.
Oczywiście będę 3mał kciuki za Twój bój w MRDP A.D. 2017 :)
sierra
- 08:36 czwartek, 10 sierpnia 2017 | linkuj
Kocie, a co konkretnie testowałaś... aczkolwiek "koty" to podobno w nocy nie używają oświetlenia ;)
ja korzystam z
http://www.mactronic.pl/pl/products/lampy_rowerowe/2815/ladowalna_lampa_rowerowa_przednia_noise_02_500_lm/528.html - jazda po asfalcie
a jak mi się zamarzy pocisnąć gdzieś nocą po ostępach leśnych, to czegoś takiego:

i powiem, że dają radę :)
Zalety:
ad. 1
-relatywnie długo świeci;
-nagle nie zgaśnie.
ad. 2
- przeciwieństwo tej pierwszej (ale ma moc)
- no właśnie, czasem na zjazdach trzeba uważać