Spokojnie po Ebowie

Środa, 25 maja 2016 Kategoria do 50, Kocia czytelnia
: kcal Podjazdy: 147m Sprzęt: Przełajówka Aktywność: Jazda na rowerze
W piątek środę po pracy jadę z rowerem do Elbląga. Przesiadkę mam w Tczewie. Pociąg wjeżdża na stację spóźniony i zamiast bezpiecznego zapasu czasu mam tylko 6 minut na ogarnięcie sytuacji na peronie i zorientowanie się gdzie stoi pociąg do Elbląga. A przecież rower z sakwami trochę waży. Staram się nie panikować. Zakładam sakwy i biegnę do rozkładu jazdy. Potem niestety muszę biegać z całym majdanem po schodach. Ledwie żywa ładuję się do wagonu. Teraz mogę zadzwonić do Roberta1973 z informacją, że zdążyłam na przesiadce i zgodnie z planem niedługo będę na miejscu. Stoję ściśnięta w korytarzu, między trzema rowerami. Przez drzwi wieje zimnem. To niewiarygodne, w Poznaniu przecież było tak ciepło....
W Elblągu jest zimno. Na peronie zakładam kurtkę oraz nogawki i witam się z Robertem, który oprowadza mnie rowerowo po mieście. Dzięki temu mam pewność, że nie ominę żadnego wartego zobaczenia miejsca. Potem zaliczamy wspólnie obszar wiejski Elbląga. Wieczorny objazd kończę w przemiłej gościnie u Roberta w domu.

Zaliczone gminy: Elbląg (miasto), Elbląg (teren wiejski).