Małe Swornegacie

Sobota, 16 maja 2015 Kategoria Kocia czytelnia, do 100 Uczestnicy
Km: 84.39 Km teren: 0.00 Czas: 03:40 km/h: 23.02
: kcal Podjazdy: 359m Sprzęt: Przełajówka Aktywność: Jazda na rowerze
Rano wraz ze Starsząpanią i Transatlantykiem jako jedni z ostatnich kończymy śniadanie. Zaplanowałam na dziś szosowe kółko z wizytą w Małych Swornegaciach (fantastyczna nazwa!), z przejazdem wschodnim brzegiem jez. Charzykowskiego i przez lasy PN Bory Tucholskie. Na tę wycieczkę miałyśmy pierwotnie jechać we dwie, ale udało nam się namówić Transatlantyka, by pojechał z nami. Gdyśmy ruszali, spontaniczne dołączył też Rafał i w takim – 4-osobowym składzie pojechaliśmy przed siebie. Było dość ponuro i chłodno, ale i tak było super – zwłaszcza za plecami Transatlantyka, który ofiarnie przecinał wiatr :).

Mapa:

Wycieczka była fantastyczna :) Mogłam się chować za plecami w liczbie aż trzech sztuk :) Czad ;) Dzięki :)
starszapani
- 19:37 środa, 20 maja 2015 | linkuj
Jabłka pyszne, ale śliwki to dopiero rarytas. Marek wie gdzie :)
Specjalnie tu zajrzałem, żeby te słynne gacie zobaczyć. Bezwstydnicy, tak się obnażać na drodze publicznej ;)
cinek88
- 08:24 środa, 20 maja 2015 | linkuj
Teraz to już na jabłka zapraszam :)
Ewentualnie na cydr.
transatlantyk
- 05:55 środa, 20 maja 2015 | linkuj
No właśnie, a ja wracając z Gdańska byłem w prawdziwych Swornegaciach ;))

A w sandomierskie to kiedyś będziemy musieli z Kotem wpaść Cię odwiedzić, wiosną jak te wszystkie sady kwitną pewnie jest tam najładniej.
wilk
- 19:45 wtorek, 19 maja 2015 | linkuj
Nie przesadzaj, dawałaś zmiany, pod wiatr też. Czuję jednak pewien niedosyt po wycieczce
bo zaliczyliśmy jedynie Małe Sfornegacie. Polecam się na przyszłość, ewentualnie na jakieś świętokrzyskie gminobranie.