Po większej linii oporu

Niedziela, 22 marca 2015 Kategoria do 150, Kocia czytelnia
: kcal Podjazdy: 498m Sprzęt: Przełajówka Aktywność: Jazda na rowerze
Dawno temu, gdy jako mała dziewczynka trafiałam do dentysty, kompensowałam ból. Kiedy wiercenie bolało, dla równowagi mocno wbijałam paznokcie jednej dłoni w drugą dłoń. Zostawały potem ślady: rządek małych półksiężyców. Nauczyłam się, że jeśli boli, to trzeba zadać sobie drugi ból, który odwróci uwagę od tego pierwszego.

Wymyśliłam na dziś wycieczkę pod wiatr. Częściowo pod wiatr. Było to coś na kształt pętli, długiej, a wąskiej. Zrobionej tak, by wiatr przeszkadzał cały czas.
Odwrócić uwagę…

Mapa:

Zdjęcia:

Fajnie by było - jakbyś się zajął czytaniem opisów wycieczek, a nie wchodzisz na blogi nieznanych Ci osób, tylko po to by sobie błotem porzucać.
- 21:14 poniedziałek, 30 marca 2015 | linkuj
@wilk
Bez obrazy ale spójrz teraz na tę dyskusję, a później w lustro.
memento
- 21:09 poniedziałek, 30 marca 2015 | linkuj
@Jurek
Słyszałeś o czymś takim jak savoir-vivre? Polecam zapoznanie się z zasadami dobrych obyczajów. Publiczne zwracanie komuś uwagi jest zachowaniem bardzo nieeleganckim, obowiązuje stara, dobra zasada ""Chwal przy wszystkich, zwracaj uwagę w cztery oczy".
- 13:35 piątek, 27 marca 2015 | linkuj
Ja zawsze wykorzystuję każdą okazję, by nauczyć się czegoś nowego i poprawianie moich błędów przyjmuję z wdzięcznością. Nie obrażam się o to - wszak "nikt nie jest doskonały." Chyba, że ktoś robi to w chamski lub wulgarny sposób.
PS.
Zgadzam się w 100%, że Kotowe relacje, są pisane w interesujący sposób i bardzo dobrą polszczyzną. Przepraszam raz jeszcze, jeśli poczuła się urażona moja uwagą, nie było to moją intencją.
- 07:18 piątek, 27 marca 2015 | linkuj
W internecie piszą dorośli ludzie, wytykanie jakiś błędów dużego kalibru jeszcze można zrozumieć, ale czepiactwo (a takie coś z Twojej strony widzę już kolejny raz i dlatego zareagowałem) do drobnych wpadek językowych - jak Ci napisałem jest zachowaniem mało eleganckim. Ludzie z klasą się tak nie zachowują, nawet jak widzą taki błąd - to pomijają go milczeniem. Większym faux pas niż robienie tej klasy błędów językowych - jest ich publiczne wytykanie.

Masz powołanie w tym kierunku - trzeba było zostać polonistą i uczyć dzieci w szkole, ale tu piszesz z dorosłymi ludźmi w sieci i takie uwagi są nie na miejscu. A już szczególnie wobec takiej osoby jak Kot, która popełnia błędy niesłychanie rzadko i polszczyzną posługuje się doskonale, pisząc wiele oryginalnych relacji.
- 22:55 czwartek, 26 marca 2015 | linkuj
Ciekawa postać. :p I do tego nawet inteligentna. :O
mors
- 22:06 czwartek, 26 marca 2015 | linkuj
Od 5:34 https://www.youtube.com/watch?v=5PevcQ9J3is
- 21:27 czwartek, 26 marca 2015 | linkuj
Ja nikogo nie pouczam, nie mam do tego żadnego prawa. Przepraszam jeśli kogoś to uraziło.
- 22:21 środa, 25 marca 2015 | linkuj
@ Jurek
Czy Ty możesz sobie dać spokój z brzydkim zwyczajem ciągłego pouczania ludzi, wykrywając jakieś ledwo zauważalne błędy językowe? Bo robisz takie docinki kolejny raz, w stosunku do wielu osób. Jak masz jakieś problemy na tym tle - to pisz do ludzi wiadomości prywatne, bo takie ciągłe pouczania są bardzo nieeleganckie, dużo bardziej to przeszkadza niż tego typu minimalne błędy.

A linia to nie jest jedynie pojęcie matematyczne (gdzie nie ma wymiarów), linie mamy także malowane na drogach (np. linie ciągłe) - i jak najbardziej są większe i mniejsze, krótsze i dłuższe.
- 14:32 środa, 25 marca 2015 | linkuj
Linia nie jest większa, czy mniejsza. To opór jest większy, lub mniejszy. Stąd mówimy i piszemy: po linii najmniejszego/największego oporu.
Piękny dystans, gratulacje. Tych 100kkm też
- 19:05 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj
Mocno dajesz pod wiatr.
transatlantyk
- 16:38 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj
Tych pięciu, którzy wylegli zbrojnie na wzniesienie. Oni Cię nie oceniają. Podziwiają Cię z daleka.
Tak waleczne wojowniczki nie przejeżdżają tamtędy często.
lutra
- 10:58 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj
Opisy jak natchnione - cokolwiek nie zobaczysz - jesteś w stanie spuentować tym życie. :O
mors
- 22:56 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj
Opisy do zdjęć - rewelacja :)
Mariobiker1973
- 22:22 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj
Organizm rzeczywiście tak reaguje !