Praca

Wtorek, 24 lutego 2015 Kategoria do 50
: kcal Podjazdy: 162m Sprzęt: Hardtail Aktywność: Jazda na rowerze
Praca + praca. Dziś skończyłam zlecenie.

Czytam i czytam i jestem pozytywnie nastawiony... ale kto nam znajdzie tyle miejsca w Ciechocinku... Może Nas być np. 500 osób i co wtedy... To nie może być impreza tylko dla znajomych...
kbialy2002
- 10:14 wtorek, 10 marca 2015 | linkuj
Ciechocinek w takim przypadku by był punktem, w którym wszyscy byśmy się spotkali. Wspólna jazda wszystkich zainteresowanych ze startem w Poznaniu jest raczej niewykonalna. Zresztą prowadzenia dużej grupy ja się na pewno nie podejmę ;). Ale sam pomysł by się spotkać w jakimś fajnym miejscu jest dobry. Chętnie na takie spotkanie przyjadę, jednak uważam, że najlepiej będzie ustalić konkretny termin, gdy już na dobre zrobi się cieplej. Wtedy i sama jazda będzie przyjemniejsza i wspólnie posiedzieć gdzieś też będzie milej :).
Kot
- 10:04 czwartek, 26 lutego 2015 | linkuj
Trochu "jezdem przeziębion" (37, 7 powyżej), ale jeśli nie trzeci raz na Hel w lutym, to wybieram... Ciechocinek ;)
Start z Ebowa ok. 20 (dwóch Chętnych mnie odprowadzi do Tczewa) i tam podejmę decyzję...
Będzie mnie "widać" tu: https://www.endomondo.com/profile/13343341
sierra
- 09:13 czwartek, 26 lutego 2015 | linkuj
Podstawowe kryterium spełniam i jeżeli byłby to jakiś fajny dystans koło trzy setki to chętnie się bym przyłączył :).
profesor
- 01:31 czwartek, 26 lutego 2015 | linkuj
No to co z tym Ciechocinkiem... ;)
sierra
- 11:43 środa, 25 lutego 2015 | linkuj
To ja może dowalę jeszcze bardziej. ;)
Otóż Kot jest starsza nawet od Starszej Pani, a to już brzmi wręcz makabrycznie. ;)
mors
- 22:58 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj
:))) Bardzo cenię szczerość.
Kot
- 20:28 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj
Też nie wiem. Powinnam się cieszyć. A garb już jest, jedna łopatka wystaje nieco bardziej ;).
- 20:01 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!