Noworocznie

Czwartek, 1 stycznia 2015 Kategoria do 50
: kcal Podjazdy: 127m Sprzęt: Hardtail Aktywność: Jazda na rowerze
[Tyk, tyk, tyk, tyk..... mijają kolejne godziny i minuty nowego… 2015 roku. To już prawie wieczór. Siedzę przed komputerem w kuchni. Przeglądam Internet. Nie dzieje się nic. Cóż może się dziać późnym popołudniem w Nowy Rok?]

Dziś na rowerze: powitanie Nowego Roku z poznańskimi cyklistami nad jeziorem Rusałka.
Kilka fotek:

Wybrałaś najlepszy sposób na rozpoczęcie Nowego Roku :)
Mariobiker1973
- 19:45 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj
Jurek - w zeszłym roku zgarnęłam mapy.
Eli - nie, nie - w Nowy Rok to trzeba spotkać się ze znajomymi :). Najlepiej właśnie nad Rusałką. Poza tym podziębiona jestem. A warunki na coś większego z wiatrem, owszem - były dzisiaj ;).
Kot
- 19:16 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj
wiem, że wyjdzie ze mnie malutki człek, ale już się bałem, że Kot znowu mimo wiatru itd machnął sobie w Nowy Rok ot tak, dla zasady jakąś dwusetkę.
Najlepszego. K
elizium
- 19:11 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj
To chyba jest normą !
Ja kiedyś (chyba 3 lata temu) wygrałem tam kask ! Oczywiście za mały !!!
Ale to nie jest narzekanie :-)