Wakacje z Wilkiem / 13

Piątek, 15 sierpnia 2014 Kategoria Wakacje 2014, do 200, Kocia czytelnia
: kcal Podjazdy: 1849m Sprzęt: Przełajówka Aktywność: Jazda na rowerze
Znów wstajemy bardzo wcześnie, gdy jeszcze jest ciemno. Jemy śniadanie i pakujemy się. Bagażu nie zakładamy jednak na rowery, tylko chowamy go w krzakach i na lekko pokonujemy długi (z naszej miejscówki noclegowej) na 8 km podjazd na Wezuwiusza. Na lekko jedzie się świetnie. Szosa jest gładka i ozdabiają ją napisy. Najzabawniejszy jest chyba ten sugerujący, by wjeżdżać na przełożeniu 11x53 :)). No cóż, ja wolałam jednak młynkować ;). A na górze? Syf. Jakiś obrzydliwy rozwalający się barak otoczony pomarańczową plastikową siatką. Wspólna fotka, a potem zjazd, mocowanie bagażu na rowerach i jazda do Neapolu. Jest święto i chyba tylko dlatego ruch jest dużo mniejszy niż się spodziewaliśmy. Drugą atrakcją dzisiejszego dnia jest wjazd na Monte Cassino. Podjazd jest dość łagodny. Odwiedzamy Polski Cmentarz Wojskowy, potem jedziemy na chwilę pod klasztor. Dziś  nocujemy w ogrodzie oliwnym.