Praca

Poniedziałek, 2 czerwca 2014 Kategoria do 50
: kcal Podjazdy: 151m Sprzęt: Hardtail Aktywność: Jazda na rowerze
Gdy wracałam z pracy babka w aucie nie ustąpiła mi pierwszeństwa (miałam pierwszeństwo). Na szczęście obie jechałyśmy powoli. Rezultat był taki, że stanęłyśmy obie dęba na środku skrzyżowania. Od maski jej auta dzieliło mnie może 20cm. To już druga "sytuacja" w ciągu 3 dni. Może ja powinnam odpuścić sobie rower....

hihi :)) w sumie to bym mogła, bo potrafię :) mam na swoim koncie kilka szalików, czapek i jedne skarpetki :)
Kot
- 20:10 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj
haha, już widzę jak odpuszczasz rower :) I co będziesz robić w wolnym czasie, szydełkować szaliczki? ;-)))))
mandraghora
- 20:03 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj
Ja próbowałam jej nagadać, ale ona nie raczyła nawet okna uchylić. Gapiła się tylko i przewracała oczami :-|
Kot
- 05:43 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj
Przywalić trzeba było pięścią w maskę nawymyślać, a jak by się kłóciła powiedzieć, że wezwiesz policję, bo nie ustapiła pierwszeństwa.

trzeba takie osoby tępić!